پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118387
سازمان آموزش فني و حرفه اي تاثير گذار در ايجاد اشتغال
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2616

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام علي نصيري به سفر رئيس جمهور به استان اشاره کرد و افزود: همه بايد از ظرفيتها حضور اين سفر در جهت توسعه استان و شهرستان گام برداريم که اين سفر بايد در جهت جلب امتياز باشد که امروز چهار محال و بختياري قلب کشور و بهشت کشور است که در اين سفر همه مسئولين بايد در جهت جذب امتيازات گام بر دارند

وي در ادامه به 12 مرداد سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اشاره کرد و افزود: اين نهاد که يکي از ارکان و بنيان‌هاي اصلي تبليغات انقلاب محسوب مي‌گردد که رسالت سياستگذاري، مديريت و هماهنگ نمودن مراسم، آئين‌ها و مناسبت‌هاي انقلاب اسلامي را بر عهده داشته و تاکنون سعي و تلاش بسياري در خصوص انجام اين رسالت خطير و وظيفه‌ي مهم نموده است.

وي ادامه داد: برگزاري آيين ها و گراميداشت وقايع مختلف انقلاب در واقع احياي سنت اسلامي و بزرگداشت شعائر نظام بوده که اين نهاد در راستاي انجام رسالت خود همواره موفق بوده است.
خطيب موقت فارسان همچنين ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن هفته بزرگداشت کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي  گفت : سازمان آموزش فني و حرفه اي يکي از دستگاه هاي تاثير گذار در ايجاد اشتغال مولد و پايدار است.

وي اظهار داشت : آموزش هاي مهارتي مي تواند نقش کليدي در رشد و توسعه اقتصادي شهرستان فارسان را به همراه داشته باشد .

وي توجه به آموزش هاي مهارتي و گسترش بيش از پيش اين آموزش در سطح شهرستان و روستا ها را از عوامل مهم در جهت اقتصاد خانواده دانست .

 امام جمعه موقت فارسان فني و حرفه اي شهرستان را يکي از دستگاه هاي پويا و پرتلاش سطح استان دانست و خواستار گسترش روزافزون آموزش هاي مهارتي در سطح شهرستان فارسان شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html